Vrijdag 13 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu Vrijdag 13 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu

Vrijdag 13 sept

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Reggy

13 September 2019 | India, Ponda

Yeah! Vandaag mochten we met de klassen meedraaien. We begonnen de dag weer met de opening en het oefenen van de musical die ze in Januari uitvoeren. Na de opening en de musical werden we over 4 klassen verdeeld en elke keer als de bel ging konden we zelf door draaien.

In de klas hebben we best veel overeenkomsten gezien met Nederland. We hebben gezien hoe ze meervoudigbeperkten dingen leerde voelen. Dit deden ze het zelfde als bij ons.

Bij de autisme klas waren ze veel strenger als dat ze bij ons waren. Als ze binnen wilde komen moesten ze vragen aan de docent of ze binnen mochten komen. In het engels.

De andere helft van de morgen zijn we nog naar de dagbesteding groep geweest waar we weer vierkantjes hebben geknipt en getekend... We hebben een groepsfoto gemaakt en ze bedankt voor de afgelopen stagedagen. Voor ons zit de 1e stageweek er al weer op.

Volgende week gaan wij ergens anders stage lopen waar wij dan ook gaan slapen. Jullie zullen dan niet veel van ons horen maar zullen de laatste vrijdag er een heel verslag van opzetten.

De hele groep is nu weer compleet en vanavond hebben we FRIET met CRISPY CHICKEN gegeten!!!! Morgen hebben we een hike naar een waterval en zondag gaan we naar een Nederlandse Zuid Afrikaan die in India woont.

Liefs!!

• 13 September 2019 - 18:34

Carolien:

Dat klinkt allemaal als muziek in de oren!!
    Fijn!!! Dan wens ik jullie een heel gezellig weekend!

• 13 September 2019 - 19:31

Djois Van De Zorgboerderij :):

Hoi Dames,

Wat mooi dat jullie in de klas mochten mee draaien, jaloers. Dan zie je denk ik toch wel veel mooie en bijzondere situaties.

De kop is eraf, hopelijk een beetje gewent aan de geuren en kleuren....
    Voor nu WEEKEND! Klaar met de vierkantjes op naar een nieuwe plek, met weer meer nieuwe indrukken.

Veel wanroijse groetjes

Verslag uit: India, Ponda

Anouk en Reggy

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ons willen volgen tijdens de 4 intensieve stage weken in INDIA. Wij plaatsen op deze site zo veel mogelijk dingen over wat we mee maken. En natuurlijk foto's!! Wij hebben er super veel zin in. En hopen dat jullie zo een beetje mee kunnen genieten. Groetjes, Anouk en Reggy

Actief sinds 26 Juni 2019