Dinsdag 10 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu Dinsdag 10 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu

Dinsdag 10 sept

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Reggy

10 September 2019 | India, Ponda

Stage dag 2

Om 6:15 ging onze wekker want om 7:00 stond het ontbijt klaar. We werden om 7:30 bij de schoolbus verwacht.

Om 8:15 was de groep aanwezig. We begonnen met een viering van de verjaardag van een jongen die 9 werd. Na de verjaardag gingen we Teachersday vieren. Er werd een krans opgehangen voor een belangrijke docent.
Daarna werden wij voorgesteld en kregen we een zelf gemaakt bloemetje.

Ook alle docenten kregen een cadeau van hun eigen klas. Na deze uitrijking speelde ze een spel waarbij je door een hoepel moest en als de muziek af gezet werd en jij had de hoepel was je af. Ik denk dat we met 25 mensen dit spel gespeeld hebben en de uiterlijke winnaar kreeg een prijs. Anouk had heel veel geluk en won deze prijs.
Soms was het best heftig voor de kinderen je kon heel goed zien dat ze overprikkeld raakten.

Hierna zijn we weer naar onze groep gegaan. Daar begonnen we met een pauze en wat eten. En daarna hebben we mee bakjes gesorteerd en geteld..

Vanmiddag hebben spelletjes gespeelt en we gaan vanavond optijd naar bed!

Tot morgen!!

• 10 September 2019 - 13:57

Ilona:

Oh nog prijs ook!! Gelukskont.

• 10 September 2019 - 13:57

Anouk En Reggy :

We zetten er wel fotos op, die kun je bij fotos vinden. Hij koppelt ze niet elke keer aan het verslag...

• 10 September 2019 - 14:09

Tante (Pam):

Yeah Anouk, winnaar! Lukte dat een beetje tegen die kids ;-P
    Hadden jullie vandaag dezelfde groep? Is er vanuit het personeel ook oog voor die overprikkeling? Of kunnen/mogen jullie daar zelf al wat mee doen? Vermoeiende dagen zo?

• 10 September 2019 - 15:35

Cecilia:

Hè meiden,

Het klinkt nu beter dan gisteren. Hoop dat de kinderen het ook leuk vonden.

Zo zal rebellen dag wat meer inzicht komen maak nog leuke herinneringen.

Groetjes omaatje

• 10 September 2019 - 15:40

Anouk En Reggy :

Ja de zelfde groep en we speelde tegen de docenten... de kinderen moeten dan toe kijken... helemaal omgedraaid. We mogen niet veel doen en ik weet niet of de docenten het zien. Vermoeidheid valt mee maar laat in bed meestal dus 1x vroeg er in is wel fijn.

• 10 September 2019 - 17:00

Tante:

Haha, gelukkig maar! Zou fijn zijn als jullie ook wat meer mogen doen, maar daar is het misschien ook kort voor. De kids zijn in ieder geval fan van jullie! Slapen kun je later nog wel, geniet er maar van!

• 10 September 2019 - 17:00

Tante:

Verslag uit: India, Ponda

Anouk en Reggy

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ons willen volgen tijdens de 4 intensieve stage weken in INDIA. Wij plaatsen op deze site zo veel mogelijk dingen over wat we mee maken. En natuurlijk foto's!! Wij hebben er super veel zin in. En hopen dat jullie zo een beetje mee kunnen genieten. Groetjes, Anouk en Reggy

Actief sinds 26 Juni 2019