Woensdag 4 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu Woensdag 4 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu

Woensdag 4 sept

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Reggy

05 September 2019 | India, Ponda

Vandaag begonnen we met prima ontbijt. Met gevolg het minder goeie nieuws dat onze man die alles regeld (Shahim) na de lunch pas kon komen ivm onverwachts bezoek. Toen hebben we de hele morgen koning kontgat gespeelt. Dit spel hebben we van onze kamergenootjes (Ilse& Daisy) geleerd. Na de lunch (die wij hebben uitgekozen) kregen we te horen dat de simkaart dus niet mogelijk was. Dit betekend onderling niet bellen of appen en in principe 4 weken geen internet.

We hebben onze planning te horen gekregen voor de 1e 5 dagen en daarna zijn we zelf op pad gegaan. We zijn met de bus die overvol zat naar het centrum gegaan. Daar wat boodschappen gedaan, fotos gemaakt en de 1e vrije wifi gehad.
Toen we terug kwamen hebben we gegeten en kregen we te horen dat we toch wat internet hadden deze is wel minimaal maar we kunnen nu op onze slaapplek soms wat contact leggen met thuis.

Als we stage gaan lopen, dat zijn ook 5 dagen. Hebben we geen wifi tenzij er ergens weer een openbare wifi is.

Jullie zien onze berichten nooit op dezelfde dag als dat we ze typen. Dus de datum zetten we er altijd boven.

Groetjes,
Reggy & Anouk

• 05 September 2019 - 07:30

Ilona:

Ah, jullie krijgen een lesje hoe om te gaan met het onverwachte.
    Waar bestaan de maaltijden uit? Is het een beetje lekker?
    En de douche en wc? Te doen of erg smerig?
    Hebben jullie ook foto's van jullie slaapomgeving, of heb je daar te weinig wifi voor?
    Ik kijk uit naar jullie volgende verhaal. Xxx

• 05 September 2019 - 08:54

Cecilia:

Hè meiden,

Wat een ramp geen internet, gelukkig kunnen jullie toch ons een beetje op de hoogte houden. Zo zie je wat een welvaart in Nederland. Hoop dat de hygiëne wel meevalt. Dit is nog maar het begin maak er wat moois van draag je altijd met je mee.

Carpe diem

Carpe diem
    Omaatje

• 05 September 2019 - 14:14

Marianne:

Jullie doen het heel goed. Als het anders loopt dan verwacht, je eigen er bij neer leggen en jezelf gaan vermaken met iets anders leuks. Geniet er maar lekker van.

Verslag uit: India, Ponda

Anouk en Reggy

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ons willen volgen tijdens de 4 intensieve stage weken in INDIA. Wij plaatsen op deze site zo veel mogelijk dingen over wat we mee maken. En natuurlijk foto's!! Wij hebben er super veel zin in. En hopen dat jullie zo een beetje mee kunnen genieten. Groetjes, Anouk en Reggy

Actief sinds 26 Juni 2019