Zondag 29 sept maandag 30 sept - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu Zondag 29 sept maandag 30 sept - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu

Zondag 29 sept maandag 30 sept

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Reggy

30 September 2019 | Nederland, Nederland

We konden zondag nog lekker uitslapen. Om 12 uur was de bus er, spullen in en er op laden. En om kwart voor 1 reden we aan. Om kwart voor 3 kwamen we bij het vliegveld in Goa aan. Onze vlucht vertrok daar 10 over half 7 en we landden om 8 uur in Mumbai.
We hadden dus tussenstop tot 3.20, toen begonnen we met boarden. Eenmaal in het vliegtuig kwam er nog een uur vertraging bij, de wc in het vliegtuig spoelde niet door...

Om 05.00 vertrokken we richting Amsterdam (india tijd) en we landden om 14.00 (india tijd, 10.15 Nederlandse tijd). Onderweg hadden we een heftige tegenwind. Op het laatst moesten we zelfs onze gordels aan omdat er zo'n hevige turbelentie was.

Het was een zware lange reis maar we zijn allebei super blij dat we weer thuis zijn.

We hopen dat jullie genoten hebben van onze verslagen en dat we het zo een beetje konden delen. Wij laten allebei een boek bedrukken en komen deze graag aan jullie laten zien. Altijd zijn en blijven vragen welkom, we komen onze verhalen erg graag vertellen.

We willen jullie heel heel erg bedanken! We vonden het super leuk dat jullie zo betrokken waren en dat we zo veel reacties kregen.

We hebben een super reis gehad!

Liefs,
Reggy en Anouk

• 30 September 2019 - 19:03

Ilona:

En wij zijn super blij dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Leuk als jullie een boek laten drukken van dit avontuur. Zo hebben jullie altijd een tastbare herinnering van dit avontuur samen.

We zijn benieuwd naar alle verhalen en foto's.

De eerste stinkwas ruikt alweer fris!!