Zaterdag 28 sept - Reisverslag uit Mandrem, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu Zaterdag 28 sept - Reisverslag uit Mandrem, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu

Zaterdag 28 sept

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Reggy

28 September 2019 | India, Mandrem

Nou hallo dan allemaal...

Omdat we gezegd hebben elke dag een verslag te typen, vandaag het volgende..

Na een overheerlijk ontbijt zijn we naar de ATM gelopen. Totaal (1 km..) toen hebben we onze spulletjes gepakt en hebben we de rest van de dag op het strand gelegen en gezwommen.

Hierna hebben we gedoucht, koffers gepakt en gegeten. Straks nog wat cocktails drinken en op tijd te bed.

Morgen nog ff douche en de laatste spullen pakken. Om 1 u vertrekt de bus naar het vliegveld. En om half 7 vliegen we de locale vlucht. Daarna hebben we tot 04.05 overstap en is de vlucht naar Amsterdam!!!

We zullen in Nederland pas ons volgende verslag plaatsen!!!

Tot snel!

• 28 September 2019 - 14:11

Mimi:

Anouk niet te veel cocktails anders ben morgen niet fit voor de thuisreis.
    Geniet nog even goede vlucht en welkom thuis.

• 28 September 2019 - 15:18

Jolanda:

Een goede reis fijne vlucht terug!

• 28 September 2019 - 17:57

Jopie:

Nog wat cocktails ha ha... geen beter leven dan een goei!

• 28 September 2019 - 19:43

Ans:

Het was heel leuk om jullie op deze manier te volgen.
    Maak er nog een gezellige tijd van.
    Veilige vlucht terug en tot snel.
    Gr. Ans x

Verslag uit: India, Mandrem

Anouk en Reggy

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ons willen volgen tijdens de 4 intensieve stage weken in INDIA. Wij plaatsen op deze site zo veel mogelijk dingen over wat we mee maken. En natuurlijk foto's!! Wij hebben er super veel zin in. En hopen dat jullie zo een beetje mee kunnen genieten. Groetjes, Anouk en Reggy

Actief sinds 26 Juni 2019