Donderdag 26 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu Donderdag 26 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu

Donderdag 26 sept

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Reggy

26 September 2019 | India, Ponda

Vanmorgen vertrokken we al om 8.30 met de bus. Eerst naar Panaji voor een soort vergadering met een man die samen met Kees het mogelijk maakt dat wij hier stage konden lopen. Deze man heeft onder andere voor ons visum gezorgd.
Na de vergadering hebben Reggy en Ik nog snel 2 ventilatoren gekocht omdat we nu weer konden pinnen. Wij sponsoren deze ventilatoren aan onze 1e stage. Op onze 1e stage hebben ze geen airco (kan ook niet ivm open zolder) en door het hete weer kan het op die zolder tot 50 graden oplopen waarin ze dan moeten werken.
We hopen dat deze ventilatoren voor iets aan verkoeling kunnen zorgen en dat het iets door waait.

Toen we bij de 1e stage aankwamen waren ze super verrast met onze luiers, box en kleurboeken. De 1e stage die we bezocht hebben was in Anjuna, wij zijn hier ook geweest in de 2e week.

De 2e locatie was de nursingschool waar wij niet zijn geweest. Voor deze school hadden we schriften en pennen. Alleen waren ze hier niet heel blij mee. Officieel mochten ze het niet aanpakken maar na een aantal telefoontjes was het toch oke..

De 3e locatie hebben 1 doos luiers gegeven. Dit was de locatie waar wij als enigste 2 dagen zijn geweest.

De 4e locatie was erg blij zij kregen 4 dozen luiers, zij hadden het het hardst nodig.

Vandaag was ook de verjaardag van Giselle dus vandaag hebben we taart gegeten en vanavond nog veel gezelligheid gehad.

Tot snel!

• 26 September 2019 - 14:46

Ilona:

Leuk zeg, om sinterklaas te spelen en de mensen ermee te kunnen helpen.
    Goed bezig jullie!!
    Dikke kus

• 26 September 2019 - 14:56

Tante (pam):

Goed bezig dames. Leuk dat jullie op deze manier alsnog wat naar jullie eerste stageadres wat konden brengen. Hebben jullie dit nu zelf betaald? Ik snap het niet, het is toch 3.5 uur later bij jullie? Dan is de avond toch nog niet geweest? Veel plezier nog, kus!

• 26 September 2019 - 15:18

Jolanda:

Fijn dat je de meeste stage adressen blij hebt kunnen maken!
    De ventilators en luiers zullen zeer gewild zijn en ze zijn op de juiste bestemming terecht gekomen. Succes met de terug reis en bedankt voor jullie verslag. Ondanks dat niet alles geregeld was, zoals jullie wel hadden verwacht is het toch een mooie ervaring rijker geworden.

• 27 September 2019 - 09:09

Mimi:

Wat hebben jullie een mooie laatste week gehad fijn dat je alle spullen nog zelf weg hebt kunnen brengen weet je dat het goed terecht komt.
    Maar het zit er al weer bijna op dus geniet nog even van de laatste dagen.Wij wensen een goede thuis reis toe.

Verslag uit: India, Ponda

Anouk en Reggy

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ons willen volgen tijdens de 4 intensieve stage weken in INDIA. Wij plaatsen op deze site zo veel mogelijk dingen over wat we mee maken. En natuurlijk foto's!! Wij hebben er super veel zin in. En hopen dat jullie zo een beetje mee kunnen genieten. Groetjes, Anouk en Reggy

Actief sinds 26 Juni 2019