Zondag 22 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu Zondag 22 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu

Zondag 22 sept

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Reggy

22 September 2019 | India, Ponda

Vandaag ging de boottocht helaas niet door.
We zijn vandaag gesplitst weg geweest. Reggy is naar een resort geweest. Ze is met een aantal wezen zwemmen. Anouk is met wat andere naar Panaji geweest voor wat laatste koopjes en om dingen te bekijken.

Vandaag dus maar een kort verslag, maar hier een overzicht van de rest van de week.

Maandag tot en met woe ochtend, stage lopen.

Woe middag spullen kopen van het sponsorgeld.

Donderdag langs alle stages om de sponsorcadeaus af te geven.

Vrijdag vertrekken we naar een hotel waar we het laatste weekend doorbrengen en we het met zn alle kunnen afsluiten.

Zondag rijden we rond 2 uur aan naar het vliegveld van Goa, rond half 4 kunnen we daar inchecken en om half 7 vertrekt de lokale vlucht naar Mumbai.
Wanneer we in Mumbai zijn, hebben we tussen stop tot 04:05 en dan begint de vlucht naar Amsterdam.
(Dit zijn de tijden van hier, dus voor jullie tijden -3 uur 30 min)

Groetjes van ons!

• 22 September 2019 - 17:50

Jopie :

Geniet van de laatste stageweek. Leuk, die foto's van jullie in die mooie gekleurde gewaden!

Verslag uit: India, Ponda

Anouk en Reggy

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ons willen volgen tijdens de 4 intensieve stage weken in INDIA. Wij plaatsen op deze site zo veel mogelijk dingen over wat we mee maken. En natuurlijk foto's!! Wij hebben er super veel zin in. En hopen dat jullie zo een beetje mee kunnen genieten. Groetjes, Anouk en Reggy

Actief sinds 26 Juni 2019