Zaterdag 14 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu Zaterdag 14 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu

Zaterdag 14 sept

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Reggy

14 September 2019 | India, Ponda

Vandaag konden we eindelijk uitslapen. Om 8 u stond onze wekker. We hebben alles opgeruimd zodat vandaag onze kamer schoongemaakt kon worden.

Om 10 u vertrok de bus naar de hike het was ongeveer 1 uur rijden.
Het lopen naar de waterval was 3 km, daar hebben we 1 uur en 3 kwartier over gedaan. Het was zo zwaar maar echt de moeite waard! Allebei hebben we een bloedzuiger op onze enkels gehad. Op de terug weg hebben we er 1 uur en 20 min over gedaan.

We hebben tot onze knieen in het water gelopen en paden gezien wat je geen paden kunt noemen... Stinken wat we nu doen we gaan lekker douchen haha...

• 14 September 2019 - 19:00

Cecilia:

Dames

Weer een hele belevenis, opslaan zou ik zeggen. Maandag heel veel succes bij de stage we wachten op jullie verhalen,jullie zijn bijna op de helft. Dus GENIETEN niet vergeten en gezond blijven.
    Knuffels van omaatje

• 14 September 2019 - 21:54

Ilona:

Iek, lijkt me kei akelig zo'n bloedzuiger. Super ervaring weer sie hike. Mooie natuur gezien. Op naar de volgende ervaring. Dit pakken ze jullie nooit meer af.
    Geniet meiden en pas goed op elkaar. Xxx

• 14 September 2019 - 23:02

Jolanda:

Wat een avontuur weer! Leuk dat jullie mooie herinneringen maken aan deze reis, helaas ook minder leuke, zoals een bloedzuiger op je enkel...brrr . Volgens mij droom daar vannacht nog van . Een fijn weekend en succes met de stage maandag, hopen dat het ook een interessante stage wordt en niet alleen vierkantjes maken

Verslag uit: India, Ponda

Anouk en Reggy

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ons willen volgen tijdens de 4 intensieve stage weken in INDIA. Wij plaatsen op deze site zo veel mogelijk dingen over wat we mee maken. En natuurlijk foto's!! Wij hebben er super veel zin in. En hopen dat jullie zo een beetje mee kunnen genieten. Groetjes, Anouk en Reggy

Actief sinds 26 Juni 2019