Donderdag 12 sept - Reisverslag uit Panaji, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu Donderdag 12 sept - Reisverslag uit Panaji, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu

Donderdag 12 sept

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Reggy

12 September 2019 | India, Panaji

Vandaag begonnen we weer met de opening en eigenlijk hebben we de rest van de stagedag weer alleen maar vierkantjes getekend en geknipt.

Ze toonde vandaag wel meer interesse in ons en vroegen of we morgen een Nederlandse dans konden laten zien.

We hopen dat we morgen echt in de klassen mee mogen draaien in plaats van op de dagbesteding waar de mensen komen werken.

We zijn smiddags met de bus naar Panaji gereden en iemand wilde persee ons kaartje voor de bus kopen. We hebben wat boodschapjes gedaan en gaan ons nu klaar maken voor het avond eten.

Morgen zit de 1e stage er al weer op! Dit weekend staan ook nog wat leuke dingen op de planning!

Liefs!!

• 12 September 2019 - 19:02

Carolien:

Ben benieuwd welk dansje het wordt? En ook wat ze met al die vierkantjes gaan doen??

• 12 September 2019 - 21:55

Jopie:

De kabouterdans is leuk... draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond, zwaai je armen in de lucht, ga dan zitten met een zucht, stamp nu rond als een gans, zo gaat de kabouterdand

Verslag uit: India, Panaji

Anouk en Reggy

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ons willen volgen tijdens de 4 intensieve stage weken in INDIA. Wij plaatsen op deze site zo veel mogelijk dingen over wat we mee maken. En natuurlijk foto's!! Wij hebben er super veel zin in. En hopen dat jullie zo een beetje mee kunnen genieten. Groetjes, Anouk en Reggy

Actief sinds 26 Juni 2019