Maandag 9 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu Maandag 9 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu

Maandag 9 sept

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Reggy

09 September 2019 | India, Ponda

Halloo allemaal!

Stage dag 1 en hoe spannend..

Onze stage heet Lokfishwas. We zitten op het sociaal onderwijs met veel verschillende soorten mensen. Blinde mensen, dove mensen, verstandelijk beperkt, mensen met laag IQ en ook mensen met dyslexie.
Onze tijden zijn 8:15 tot 13:15 dus we beginnen op de eerste stage rustig aan.

Vandaag hebben we een rondleiding gekregen door alle lokalen. De kinderen stonden op als we binnen kwamen en moesten allemaal goodmorning zeggen. De groep waar wij op staan komen voor dagbesteding zij zijn ouder en maken zakjes welke ze verkopen.
Onze groep valt nu een beetje tegen want we maken alleen maar zakjes en meer hebben we nog niet gedaan. We hopen dat we op een andere groep komen waar we ze dan echt dingen mogen leren.

We werden met de schoolbus terug gebracht en heel de bus riep bye. Alle kinderen waren blij om ons te zien.
Morgen worden we om 7:30 weer opgehaald door de schoolbus.

Vanmiddag hebben we gewassen. En gewacht op de rest van de groep.

Groetjes!

• 09 September 2019 - 12:36

Ilona:

Oh wat leuk die kinderen. Hopelijk idd morgen op een uitdagendere groep.

• 09 September 2019 - 19:07

Jolanda :

Leuk dat de stage is begonnen, en dat met halve dagen!
    Ik hoop dat jullie iets kunnen betekenen voor de groep waar je stage loopt, want daar kom je toch voor . Alleen zakjes maken is zo saai

• 09 September 2019 - 21:43

Jopie :

Leuk om zo alles mee te beleven!

• 10 September 2019 - 14:06

Tante (Pam):

Dat klinkt als een interessante school, hopelijk voor jullie op een andere groep. En wat keurig en beleefd, daar kunnen wij nog wat van leren :-)

Verslag uit: India, Ponda

Anouk en Reggy

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ons willen volgen tijdens de 4 intensieve stage weken in INDIA. Wij plaatsen op deze site zo veel mogelijk dingen over wat we mee maken. En natuurlijk foto's!! Wij hebben er super veel zin in. En hopen dat jullie zo een beetje mee kunnen genieten. Groetjes, Anouk en Reggy

Actief sinds 26 Juni 2019