Zondag 8 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu Zondag 8 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu

Zondag 8 sept

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Reggy

08 September 2019 | India, Ponda

Vandaag zijn we met de taxi die 3x op en neer moest naar de kookcursus in madkey geweest. We mochten bij een familie mee kijken hoe ze hier alles maken en met hoe veel kruidens ze hier koken.

Zelf hebben we niet veel mee gedaan maar we mochten op sommige momenten wel oefenen en het zelf uitproberen. Het eten wat we kregen was niet pittig en we hebben heel veel verschillende dingen uit geprobeerd. Daarna zijn we naar het centrum in Ponda geweest voor wat boodschapjes..

Verder hebben we wat rustig aan gedaan zodat we morgen fit en schoon aan onze stages kunnen beginnen.

Jaa morgen gaat het beginnen!! Spannenddd

X Anouk en Reggy

• 08 September 2019 - 15:14

Carolien:

Heel veel succes & plezier morgen!!

• 08 September 2019 - 16:49

Lieke:

Heel veel plezier.. geniet ervan!

Verslag uit: India, Ponda

Anouk en Reggy

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ons willen volgen tijdens de 4 intensieve stage weken in INDIA. Wij plaatsen op deze site zo veel mogelijk dingen over wat we mee maken. En natuurlijk foto's!! Wij hebben er super veel zin in. En hopen dat jullie zo een beetje mee kunnen genieten. Groetjes, Anouk en Reggy

Actief sinds 26 Juni 2019