Zaterdag 7 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu Zaterdag 7 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu

Zaterdag 7 sept

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Reggy

07 September 2019 | India, Ponda

Vandaag begonnen we dag met een broodje ei! Keiii lekker. Daarna zijn we naar het weekend huis van Shahim geweest. Ook hebben we zijn boerderij gezien, zijn grond waar hij vanalles op heeft staan was 1 km lang. Shahim heeft hier 2 huizen en woont in het weekend bij zijn familie. Van binnen is het zo schoon en van buiten is het voor HIER ook schoon maar dus nog vies..

Samen met de hele groep hebben we in de bus onderweg Nederlands talige muziek gezongen. Het is echt genieten en gezellig met zn alle.

Na de boerderij zijn we naar een andere boerderij geweest daar hebben we gegeten en daar konden we ook zwemmen en een mooie wandeling maken. We hebben hier zo veel kruidens geroken en geproeft. Zelfs een kruiden die ze als geneesmiddel gebruiken tegen diabetes hier.

Morgen hebben we kookcursus

Dikke kus van ons!

• 07 September 2019 - 12:59

Carolien:

Dat wordt lekker koken voor ons dan❣️

• 07 September 2019 - 14:23

Marcel Romijnders :

Hoi Reggy, vanaf nu volgen wij je ook.
    Groetjes Marcel

• 07 September 2019 - 15:02

Cecilia :

Anouk,

Goed alles opslaan kun je voor ons ook koken.

Groetjes oma

• 07 September 2019 - 20:57

Marianne:

We zijn blij te lezen dat jullie het zo fijn hebben. Morgen veel succes en plezier bij de kookcursus.

• 07 September 2019 - 22:33

Jopie:

Het moet niet gekker worden! Kookles. Véél plezier morgen xxx

• 08 September 2019 - 08:11

Ilona:

Gaaf die foto's erbij. Lijkt me echt kei leuk zo'n kookles. Het echte leven van daar ontdekken. Veel plezier!!
    Dikke kus van pap en mij

• 08 September 2019 - 08:32

(tante) Pam:

Leuke die foto's! Lijkt me gaaf, thuiskom feestje met door u gekookt eten ;-)
    Echt gaaf het echte leven van daar te zien ipv toeristen leven. Enjoy!

Verslag uit: India, Ponda

Anouk en Reggy

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ons willen volgen tijdens de 4 intensieve stage weken in INDIA. Wij plaatsen op deze site zo veel mogelijk dingen over wat we mee maken. En natuurlijk foto's!! Wij hebben er super veel zin in. En hopen dat jullie zo een beetje mee kunnen genieten. Groetjes, Anouk en Reggy

Actief sinds 26 Juni 2019