Donderdag 5 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu Donderdag 5 sept - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu

Donderdag 5 sept

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Reggy

05 September 2019 | India, Ponda

Hallooo,

Het eten is hier vooral rijst, soort wraps en verschillende sauzen. Als ontbijt vaak ei en brood. De douche doet het super goed en we kunnen het zelf goed schoon houden. We hebben veel stortbuien van echt heel veel water en 27 graden.

Vandaag hebben we 4 tempels gezien en 1 kerk. Ook zijn we naar Panjim geweest waar we nieuwe gerechten hebben leren eten.

Morgen staat er een wandeltocht op de planning die naar een grote waterval gaat.. of dit door gaat ivm weer is nog niet zeker.

Tot de volgende!!

• 05 September 2019 - 14:36

Dionne:

He He hopen dat de wandeltocht doorgang heeft.want dat lijkt me heel mooi.
    zo te zien en te horen hebben jullie toch regelmatig wifi.
    zorg dat je veel india's eten proeft en eet want als jullie weer thuis zijn krijg je dat niet meer. ha ha
    en stinken van de kruiden en koflook doe dat daar maar ( je kamergenoten vinden dat vast fijn )
    Nog veel plezier en zeker geniet.
    tot horis Dionne

• 05 September 2019 - 15:15

(tante) Pam:

Leuk om jullie verhalen te lezen. Wat een wereld van verschil is het met nederland en andere westerse landen! Jammer van het dan weer wel en dan weer geen wifi hebben. Misschien kun je dan beter helemaal niets hebben, dat brengt wel rust! Wij zijn er over 4 weken ook nog wel. Dikke kus van de Cuipertjes

• 05 September 2019 - 17:16

Djois Van De Zorgboerderij :):

Sow lekker de eerste indrukken in de rugzak, letterlijk en figuurlijk aan het landen.

Afkorting I.N.D.I.A... I Never Do It Agan ;)
    Alles stinkt, iedereen beduveld je, niemand kan afspraken na komen
    en toch ga je van het land houden.
    Je kan er niet omheen alles is zo intens.

En jullie doen het toch maar ff, stoere cickies!
    Zorg goed voor elkaar en inderdaad jullie krijgen ze niet klein

Leuk dat we jullie bevindingen mogen volgen.

Gr DJOIS

• 06 September 2019 - 11:27

Jopie :

Klinkt goed... behalve die stortbuien dan. Verder lekker ervan genieten!

Verslag uit: India, Ponda

Anouk en Reggy

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ons willen volgen tijdens de 4 intensieve stage weken in INDIA. Wij plaatsen op deze site zo veel mogelijk dingen over wat we mee maken. En natuurlijk foto's!! Wij hebben er super veel zin in. En hopen dat jullie zo een beetje mee kunnen genieten. Groetjes, Anouk en Reggy

Actief sinds 26 Juni 2019