3 september - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu 3 september - Reisverslag uit Ponda, India van Anouk en Reggy - WaarBenJij.nu

3 september

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Reggy

04 September 2019 | India, Ponda

Na 10 uur wachten en nog inclusief 50 min vertraging zijn we eindelijk in Goa. In Goa werden we opgehaald door een bus waar we met 20 man en 20 koffers nooit inpaste. Deze bus bracht ons naar onze 1e slaapplek voor 5 nachten. Toen we in de bus zaten konden we genieten van allerlei geuren, kleuren, dieren en uitzichten. Eenmaal bij onze slaapplek in Ponda hadden we het even moeilijk... alles viel best wel tegen... stinken, schimmel, een ontelbaar aantal beesten en helaas geen wifi. We plaatsen dit bericht dus ook pas op woensdag.. we hebben onze fam bericht en konden morgen (woensdag) dus pas sim kaarten kopen met internet. We gaan zuinig zijn met de internet dus we kijken even hoe het gaat met de verslagen. Woensdag, kunnen geen simkaart kopen en doen het van de wifi op straat 1x in de 2 dagen..

Dinsdagavond hebben we met de hele groep gezamelijk gegeten meteen super pittig en harstikke veel en lekker. We snappen nu wel dat we stinken als we terug komen hihihi... We hebben de 1e nacht veel rust gehad en goed geslapen op mega harde bedden.

Tot vrij/zat hebben we nog geen stage, momenteel zijn er door de hele regio festivals en feestdagen. Wij willen deze ook gaan bezoeken.

We laten even alle indrukken op ons in werken en gaan er samen de mooiste 4 weken van maken.

Groetjes,
Reggy & Anouk

• 04 September 2019 - 15:44

Cecilia:

Hè meiden,

Jammer dat de stage nog niet kan beginnen, is natuurlijk geen Nederland waar alles zo goed geregeld is. Zit niks anders op ga maar even wennen aan de cultuur die daar heerst. Straks lachen jullie erom succes

• 04 September 2019 - 17:59

Jolanda:

Jammer dat het even zo tegenvalt, jullie zijn ook wel kapot van de reis en dan ziet alles er ook nog eens minder uit. Het zal wennen zijn om daar te vertoeven, omdat hier in Nederland ook echt alles anders is, zeker de hygiëne, de taal en de gewoontes

• 04 September 2019 - 18:29

Mimi:

Wat hebben jullie in twee dagen al veel meegemaakt. Nu zie je wat wij het goed hebben in Nederland.Maar dan kun je nu even rusten en straks met goede moed er tegen aan.Geniet nog even van je vrije tijd.Tot het volgende verslag.

• 04 September 2019 - 19:17

Carolien:

Geniet van de komende dagen en alles wat jullie zien en meemaken, moet echt indrukwekkend zijn om mee te maken allemaal

Verslag uit: India, Ponda

Anouk en Reggy

Hallo allemaal! Wat leuk dat jullie ons willen volgen tijdens de 4 intensieve stage weken in INDIA. Wij plaatsen op deze site zo veel mogelijk dingen over wat we mee maken. En natuurlijk foto's!! Wij hebben er super veel zin in. En hopen dat jullie zo een beetje mee kunnen genieten. Groetjes, Anouk en Reggy

Actief sinds 26 Juni 2019